dear amin;

"taubat itu limit masanya mati. dan mati, tarikhnya misteri".

Thursday, February 11, 2016

2:49am

tolong jangan dengar apa apa nasihat daripada aku. sebab aku sendiri banyak kali salah buat pilihan. salah cara bertindak. sebab aku sendiri banyak kali menyesal apa yang aku dah buat. sebab aku sendiri banyak kisah silam yang bodoh. yang kalau aku sendiri jumpa aku 5-7 lepas, aku tumbuk perut dia sampi senak, sampai mallory weiss tear kat oesophagus dia. 

sambil tu aku cakap benda benda bodoh yang akan dia buat. sebab aku sendiri jijik dengan perangai aku dulu.



*******************
|tentang iman|


ini adalah kumpulan kumpulan paradoks
yang engkau takkan pernah faham
sekalipun berpeluh, menitik keringat
kau tujukan segala kudrat,
demi bisa mengintip daripada celah celah lubang makna
engkau hanya kembali pada kehampaan

kau perlukan iman. percaya membabi buta. 
percaya pada mata, kata dan jiwa.



6tahun yang lepas. satu sudah grad. satu ada masaalah jiwa. satu turun tahun. satu pindah ke india. satu hilang, entah. tinggal tiga

No comments:

the people